miercuri, 7 iulie 2010

My lovely phantom
















Astazi am sa va duc putin in lumea musical-ului si desi pentru unele nu e chiar ceea ce ar dori sa vada sau sa auda am sa condimentez putin si am sa va zic ca Gerard Butler e minunat in rolul principal din "Fantoma de la Opera". Sincer am ramas cu gura cascata cand am auzit cum canta, a luat sau nu lectii, e putin modificat digital...who cares! e minunat! ...mai ales ca am vazut unele clipuri pe YouTube de la repetitii...are si voce...what else?!?!
Filmul a avut un succes imens in Japonia (nu numai)...au ramas tipele de acolo masca...E filmul care l-a propulsat in centrul atentiei regizorilor de film. De altfel si in "P.S.I love you!" canta minunat -e filmul care m-a facut sa fiu fanatik...dar asta e o alta poveste.
Am abordat acest subiect pentru ca de curand am citit ca sunt scoase la licitatie costumele din film si pentru cine isi permite puteti licita aici pentru unul din costumele purtate de el: http://entertainment.ha.com/common/view_item.php?Sale_No=7020&Lot_No=49429










Filmul e povestea unei tinere cantarete de Opera de care se indragosteste un geniu muzical desfigurat ce pana atunci se ascundea prin ungherele intunecoase ale Operei si o aduce in lumea lui subterana devenindu-i mentor fara ca ea sa stie cat de mult o iubeste. Bineinteles el afla ca ea e indragostita de altcineva si astfel isi pregateste razbunarea.










Ceva din viata reala a lui GB... de curand a fost vazut intr-un restaurant ajutand un cuplu de batranei ce nu putea lua masa pentru ca masa era dezechilibrata si se misca la fiecare miscare. Asa ca GB, bun samaritean, a echilibrat-o punandu-i cateva pachetele cu zahar sub unul dintre picioare. Cuplul sarbatorea 60 de ani de casatorie si atunci cand a fost intrebat despre viata de cuplu a zis: "Imi pot imagina cum e...dar nu e momentul acum. E minunat stadiul in care ma aflu dar ar fi dragut asa ceva. Nu trebuie neaparat sa fie casatorie. Ar putea fi o relatie si neaparat as dori sa am copii intr-o buna zi."










I wish you a long and happy life!










XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu