miercuri, 18 august 2010

Money makes the world go round
















I am back!!!!





Vacanta fuse si se duse fara sa imi dau seama. Muntele e minunat, aerul si panorama iti sterg orice grija. As fi stat pentru totdeauna sa imi imbat mintea cu frumusetile lui. DAR...nu e un blog despre mine ci e un blog dedicat lui GB.





Mr. Perfect Guy -my opinion- a atins miliardul de $ din incasarile provenite distribuirii filmelor in care joaca sau/si le produce. Congrats!





Unii carcotasi spun ca asa cum a atins top-ul de repede, tot asa va si disparea din lumina reflectoarelor datorita filmelor nu tocmai cu succes mare la public. Stupid people!





Anyway, asa cum am scris in titlu banii fac ca lumea sa se invarta si de aceea exista vila lui in stil catalan de pe coasta de Vest are 600 metri patrati, aranjata cu tot ce e mai trendy in materie de house style: Spa, semineu, piscine, geamurile in stil vitraliu si mai ales cu panorame exceptionale. Pe coasta de est are, am aratat intr-un post anterior, un apartament cu mansarda (aka penthouse) de doar 2.575.000 $. I rest my case!










In vacanta am vazut ca cei de la Antena 1 au difuzat spre deliciul multora ---drum roll, please...."Atila" !!! YUMMYYYYYYY
Have a great and happy life!
XOXO





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu