miercuri, 24 noiembrie 2010

Happy B'Day!











Astazi blogul implineste 1 anisor de existenta. La mai mare! imi doresc eu, mie, cea care a avut de ales intre un blog culinar si unul despre GB. Alegerea a fost perfecta, says me!




Va multumesc (celor 2 vieweri ai blogului...:D) ca ati tinut aproape si sper sa am din ce in ce mai multe vesti pentru fanele si fanii GB.




Vesti: tabloidele de scandal au considerat abstinenta culinara a lui GB drept o problema de alimentatie, of course bazata pe seama scaderii in greutate. Bullshit! Atunci eu sunt anorexica...




S-a inregistrat emisiunea despre care am scris in ultimul post asa ca va ofer ceva poze oferite de fansite-ul http://www.gbgals.com/. Smart girls!!!
Pana la urmatoarea: Iubiti-va mult!
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu