joi, 3 martie 2011

The Ugly Truth
















Luna asta vine, din nou, la HBO COMEDY "The Ugly Truth" sau "Adevarul gol-golut". Comedie romantica, GB sexy, Katherine super sexy. Merita.





Va place mai mult partii masculine, deoarece GB "rules" in sensul ca el face regulile jocului.





Aveti de ales intre 3, 12, 21, 31 martie 2011. Pentru ora exacta consultati programul pe www.hbo.ro .










Am si eu o intrebare ce nu imi da pace. Deunazi am vazut la TV o reclama la o crema..nu spui cine... cu extract bio de floare de colt. WTF? Floarea de colt nu e protejata prin lege in multe tari printre care si Romania? Ori incalca legea, ori ...ne cred proaste. Sau cine stie, urmatoare chestie va fi jambon bio de zimbru?





Mare ti-e gradina Doamne!










Love, laugh, live!!!!















XOXO










Un comentariu:

  1. Buna
    Am descoperit blogul acum cateva zile. Felicitari si tine-o tot asa :)Sunt un fan nou, desi il stiu pe Gorgeous Gerry de mai multi ani.
    Voi urmari blogul.
    Simona

    RăspundețiȘtergere