marți, 16 august 2011

Back to You









































































Fuse si se duse...in a blink of an eye. Dar m-am intors la voi si la my old pal GB. Pauza a fost minunata, m-am relaxat, am calatorit, m-am minunat si intre timp s-au adunat ceva vesti despre GB.

















Start : a fost in tara natala si a participat la un meci caritabil impreuna cu echipa favorita Celtics. Daca stiam, alegeam ca destinatie turistica Scotia... A revenit in California caci i-a fost dor de surf. A fost la party-uri si s-a lasat fotografiat alaturi de o blondina.

















Pe plan profesional a aparut posterul filmului "Machine Gun Preacher", la fel si trailer-ul SUA pentru "Coriolanus".

















Tot pozele vor spune mai multe...

















I'm back!!!!

















XOXO




















































2 comentarii:

  1. iti multumesc Michelle pentru comentariile si pozele cu acest actor. L-am descoperit o data cu difuzarea filmului Attila, apoi cu 300.Apoi am gasit la centrele de difuzare dvd-ul cu filmul PS I LOVE YOU si mi-a placut maxim.Am intrat pe CINEMAGIA si am selectat din filmele lui.Am mai vazut hm....imi scapa numele......acela in care joaca cu Angelina Jolie si iar mi-a placut mult. Pare un actor constiincios, talentat, fara fite. Mi-a placut mult mult si Insula din vis .

    RăspundețiȘtergere
  2. A, si sa nu uitam Law abiding citizen pe care l-am vazut zilele trecute impreuna cu sotul meu si care mi s-a parut extraordinara ideea. De fapt sistemul judiciar defectuos te determina la un moment dat sa iei masuri radicale. Acum multi ani am vazut un film ...ma rog, cumva asemanator cu Michael Douglas ...cand se afla pe o autostrada , totul e foarte stresant si ajunge sa faca tot felul de chestii " nesabuite"...Falling down se numeste filmul...merita vazut.

    RăspundețiȘtergere