miercuri, 25 noiembrie 2009

Noi vesti...


Buna dimineata!

Sincer, de abia asteptam sa mai scriu cate ceva despre Gerry. E faina chestia asta cu blogul, e ca si cum ai vorbi singur :D. Anyway, imi doream de mult o chestia de asta si nu stiam despre ce sa scriu-multi scriu despre prostia omeneasca si romaneasca, un subiect extrem de vast, altii tot despre asta si tot asa. Singurul lucru de care imi parea rau e faptul ca nu mi-a venit mie ideea cu Pitzipoanca.org, e super tare tipa (cea ce comenteaza, of course), e desteapta si mai ales, pe subiect. Revenind la tema blogului, m-am gandit sa scriu despre Gerry in special pentru ca e tare dragut si ce sa mai evit subiectul e super HOT!

Asa cum ati citit si in biografie, de curand a implinit 40 de ani pe care i-a sarbatorit in multe locuri. In primul rand in Londra in data de 13 Noiembrie, apoi la Glasgow unde a avut si lansarea filmului sau "Law Abiding Citizen" si dupa in SUA. In Glasgow a impartit petrecerea cu nepotica lui si a fost incantat sa fie alaturi de familie avand in vedere programul incarcat.

La premiera filmului sau nou lansat in Glasgow a venit imbracat in Kilt, era si normal fiind un scotian veritabil si ca sa va incant ochii am sa atasez o fotografie-recunosc mai veche, dar ii sta superb in roz.

Normal ca e asaltat de fane, are o gramada de site-uri dedicate peste tot in lume, a facut furori in Japonia cu "Fantoma de la opera" si e cuplat de fiecare data, de catre jurnalisti, cu orice femeie se pozeaza, de la Naomi Cambell la Jennifer Aniston. As zice ca e normal, avand in vedere ca e single si e minunat in toate sensurile.

Am multe chestii faine despre el si de abia astept sa le scriu aici. Am multe din urma, in fiecare zi apare cate ceva despre el.

O zi buna doresc tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu