miercuri, 2 decembrie 2009

La cumparaturi de amintiri







Hi!



A trecut si luna noiembrie ca si cum n-a fost, nostalgic imi aduc aminte de copacii inverziti. Peste tot e toamna, iarna va veni si ea...Ce n-as da sa fiu in L.A. la o cafea cu el! Cel putin acolo e cald! Cine a zis ca banii nu aduc fericirea, sigur nu ducea lipsa de ei. Numai pentru a calatori ...sa am ce-mi aminti cand timpul isi va pune amprenta peste mine, peste sufletul meu.



Anul acesta ce trece a fost mai bun ca anul trecut, putin greu dar cel putin mai vesel. Imi place veselia, imi plac oamenii veseli, asta e motivul pentru care imi place de Gerry. Am cautat mereu detalii despre el si am citit ca ii place parfumul Jo Malone 'Ginger and Nutmeg', ii plac fotbalul si masinile sport. E nebun dupa gemul de mure pe care il face mama sa si il poarta oriunde cu el-chiar a uimit cand a comandat intr-un restaurant paine prajita si a scos un borcan cu respectivul gem."Imi place enorm, declara el unui ziar, e cel mai bun lucru pe care l-am mancat vreodata. Mama mea il face si mi-l trimite oriunde as fi." Ii plac si batoanele de ciocolata Mars.
Daca as putea sa cumpar amintiri, as cumpara cateva amintiri cu el....



Pana la urmatoarea enjoy the images.
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu