miercuri, 30 decembrie 2009

Happy New Year!




Hello, hello!


Azi m-am gandit sa postez ultima data pentru acest an, desi nu stiu daca e interesant subiectul blogului. Azi am sa scriu despre cafea, mai ales cafeaua bauta impreuna cu GJB, pe scurt Gerry. E un vis pe care sunt sigura ca nu numai eu il am, dar ce sa zic, macar eu recunosc. Din cate am citit ii place cafeaua Starbucks, mai exact Venti con latte-no fat. Prefer si eu Starbucks, e o cafea cu aroma si poate in alt loc, in alta lume voi bea o cafea cu Gerry la Starbucks. Acum , conform sursei mele de incredere:Justjared.com Gerry e in Aspen, la ski poate. Fotografiat la o cafea cu un amic, e super sexy. Asa cum e normal, atasez cateva poze.(Una dintre ele e din septembrie 2009, in Soho)


Sper ca anul ce vine sa aduca tuturor liniste sufleteasca, orice ar insemna lucru asta pentru fiecare. Pentru mine insa doresc ca toti cei dragi sa fie bine, iar pentru Gerry doresc sa gaseasca ce ii lipseste. Happy New Year to everybody! XOXO




P.S.XOXO


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu