joi, 6 ianuarie 2011

Because You Worth It!







Un nou an a inceput -recunosc ca lately am fost too lazy- cu bunele si cu relele de rigoare. E un mister tot ce ne asteapta, chiar daca sunt tot felul de tanti ce dau in stele si au o gramada de previziuni pentru 2011. Sincer am ascultat si la mine si zic ca e cam nasol...ete na! Parca pana acum a fost diferit! Sper ca voi sa aveti un an usor, sa va fie inima plina de iubire, sa fiti apreciati si sa vedeti acest nou inceput ca o noua aventura ce vi se asterne in fata. O aventura a vietii, o calatorie spre necunoscut si o incercare pe care va trebui sa o treceti cu bine. Asa cum se zice over the sea : "If life gives you lemons, make lemonade!" "Daca viata iti ofera lamai, fa limonada" sau in "traducere" proprie si personala: Daca ai doua oua, fa omleta!...



Oricum ar fi, capul sus ca va fi bine...cine stie cand si cum va veti intalni cu GB? Daca nu sperati, poate niciodata, dar daca da cum ar fi chiar sa il intalniti? Dreams will come true just don't lose them!



GB a petrecut Craciunul in Scotia, alaturi de familie. A plecat apoi in Uruguay...sau in tarile calde.



Reclama L'Oreal are mii de vizualizari pe Youtube, lucru ce sigur multumeste staff-ul firmei de cosmetice.



Ma bucur ca blogul are vizualizari mai mult decat ma asteptam chiar si in alte tari...in sinea mea sper sa fie romani cu dor de casa...Salutari tuturor si spor in toate!



Pana la urmatoarea: XOXO

2 comentarii:

  1. Ce bine imi pare ca gasesc un fan club GB in Romania.Imi place la nebunie acest actor !!! As vrea sa il intalnesc din tot sufletul .. poate va face vreoadata vreun film la noi :)
    Felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri, as vrea si eu sa iti multumesc ca citesti...credeam ca sunt singura pe aici...numai bine iti doresc! Daca il intalnesti inaintea mea zi-i de mine. Eu voi face la fel. XOXO

    RăspundețiȘtergere