marți, 1 februarie 2011

Long time, no see











Lipsa mea e imperdonabila...dar sa zicem ca "tantili" cu horoscopu' nu glumeau...anul a inceput intr-un fel trist dar asa cum am mai spus e un blog despre GB.




Un blog plin de viata, umor si bun simt.




M-au motivat mesajele ce le-am primit in lunga mea lipsa si mi-a revenit ideea ca visele se indeplinesc, doar sa crezi in ele-asta fiind cheia.




GB a fost busy: Golden Globes, evenimente de caritate, party si iar party.




A fost insa nominalizat la premiile "Zmeura de aur"-pe scurt the "Razzies" ca "Cel mai prost actor"cat si la categoria "Cel mai prost cuplu"...ambele pentru nominalizatul la "Cel mai prost film" "Bounty Hunter". :( Sper sa nu castige.




Ma repet acum, dar ceva bun nu putea sa iasa din combinatia cu Jeniffer Aniston. In afara de faptul ca are un corp OK, si asta o scriu ca sa nu ziceti ca sunt heartless bitch, nu are prea multe calitati actoricesti..ar fi trebuit sa ramana in "Friends". (punct)




InStyle a publicat o fotografie de la un eveniment caritabil in care GB era destul de cosy cu actrita Gina Gershon cu care a lucrat in "P.S.I Love you". In ultima vreme au tot aparut impreuna la evenimente mai mult sau mai putin importante. Relationship? Work? Asteptam sa vedem. E interesanta actrita ....am sa postez si un video ce o are in distributie.
Pana la urmatoare: Live and let live!
XOXO
Sursa foto: justjared.com si gbgals.com




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu