joi, 24 februarie 2011

News, Newspaper, Magazine
















Vrei sa faci senzatie...scrie ceva despre GB. Exemplu concret sunt eu, ca deh...ce nu face omul din lipsa de ocupatie. Isi face blog. Pana una alta, eu zic ca subiectul meu e unul perfect. Adica nu mi se poate intampla - ca in cazul blogurilor culinare- sa nu imi iasa prajitura...sau pifteaua. Singura hiba ar fi ca e dedicat publicului feminin. ...Si asa-mi laud eu minunatia de blog pentru ca ultimul laudator si-a dat duhul aseara...cand am gatit. :D





Presa "across the pond" depaseste target-ul atunci cand il are pe GB in vizor, sa nu mai zic daca e pe coperta. Unul dintre amicii lui glumea atunci cand vorbea pentru revista "Page Six" (Pagina Sase): Se scrie atat de mult despre Gerard ca ar trebui sa faceti "Page Seven" (Pagina Sapte)."





De la subiecte gen can-can pana la interviuri serioase GB vinde bine si presa. In special cele cu pictoriale. I am guilty for it!





Aveti ceva exemple de articole din revistele de peste ocean.





Proiectele de care va ziceam ceva postari mai jos incep sa prinda aripi. Filmul cu si despre antrenorul de fotbal se va numi "Playing the Field", iar Jessica Biel (really?!?!) e fosta sotie ce se va recasatori cu un altul, iar Uma Thurman e cea ce incearca sa il cucereasca. Totul pe fondul unei povesti despre relatia tata-fiu. Alegerile privind distributia sunt destul de interesante. Daca vor ramane asa, astept cu nerabdare filmul. GB e producator.





"How to Train Your Dragon" va avea continuare!!!! GB ii va imprumuta vocea lui Stoick the Vast din nou. Daca nu l-ati vizionat, nu e timpul pierdut, doar vine week end-ul. E un film minunat de desene animate atat pentru copii cat si pentru parinti.





Pana la urmatoarea: Sa fiti cuminti!










XOXO









Sursa foto: http://www.justjared.com/, http://www.gbgals.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu