vineri, 14 octombrie 2011

And...ACTION!!!






Dupa cum ne-a obisnuit GB e prins in noi si noi proiecte. A inceput filmarile la pelicula despre surferi, am pomenit-o cateva postari mai jos, si de abia acum imi pica mie fisa de ce a vrut sa isi pastreze look-ul atat timp. Ma refer la tunsoare...sincer m-am cam saturat....si cum stiu ca totul se leaga de viitorul film, astept si "Of Men and Mavericks" apoi ma linistesc la vestea, ca preconizandu-se un film in care GB va fi un ofiter SEAL, gandesc ca ofiteri SEAL cu par lung nu prea am vazut...waiting for the big change.
In timpul liber iese si cu cate o tipa la un club...se plimba prin Santa Cruz unde sunt filmarile cu surferi...si ...life is life.


V-am privat cam mult de prezenta lui asa ca poftiti la poze de pe http://www.justjared.com/

Week end placut, dragelor..si dragilor!
XOXO

Un comentariu: