vineri, 7 octombrie 2011

Steve

Nu am sa stau cu parere de rau fara sa scriu cateva randuri despre un om ce mi-a atins sufletul prin povestea lui de succes. Nu am sa va zic cate gadget-uri am folosit de la Apple si cat de usoara mi-au facut ele viata pentru ca in afara de un iPod nu m-a bucurat nimic. Muzica e viata mea. Punct. In schimb ca orice om bine informat eram la curent cu noutatile lor, ascultam discursurile lui si invatam cate ceva. Putin dar invatam.
Am aflat ca a fost un copil abandonat, un student caruia nu i-a placut scoala, un inovator genial. A fost si sot, si tata, si sef, si prieten. A fost un om ca oricare dintre noi. A luptat cu boala pana la final, si pana la final nu si-a lasat ce a iubit cel mai mult. Munca lui. Il respect pentru simplu fapt ca un om ca el a avut intelepciunea sa recunoasca si sa spuna tuturor ca fara iubire nimic nu are valoare. "Inainte de toate iubiti ceea ce faceti"- asa le spunea studentilor intr-unul din discursurile sale. In ultimele clipe de viata a scris pe Twitter: "Love is like a puzzle, hard to piece together, but beautiful when all the right pieces are put together”. Pentru geniul sau, pentru intelepciune, pentru felul in care a emotionat o lume intreaga: Viva Forever! Pentru mine e doar un om cu o poveste minunata, e doar ........Steve.

R.I.P.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu