vineri, 7 mai 2010

I AM BACK!!! FOR GOOD...





























Hello, hello!






Am o marturisire privind lipsa mea pe acest blog...sunt o lenesoaica si jumatate. Dar pentru ca prietena mea a zis ca ii placea ce vedea pe acest blog am zis sa revin. De la ultima postare s-au intamplat multe cu Gerry... A filmat "The Bounty Hunter", l-a si lansat dar din pacate a fost un total fiasco in box office-ul american (va spun doar voua...e vina ei ...Jeniffer Aniston e buna doar pentru "Friends" si atat). A dublat vocea unui personaj de desene animate in "How to Train Your Dragon", film pe care il ador. A participat la actiuni de caritate pentru Haiti si filmeaza din nou pentru "Coriolanus" si unde credeti? aproape de noi...in Serbia. Asa ca cine isi permite, sa mearga sa il vada. Acum cateva saptamani am citit ca se infiripase o idila intre el si o prezentatoare frantuzoaica. Super tare! Nu ca eu as avea vreo sansa sa il intalnesc in drum spre alimentara din colt...:D Am vazut ca ii pasa de Planeta pentru ca are o masina hibrid.
Am pus si niste poze (sursa Just Jared) ca sa ma intelegeti mai bine. Ce m-a dat pe spate a fost o poza din "Architectural Diggest" unde prezinta apartamentul lui din New York... nu stiu daca e meritul designer-ului 100% dar e superb apartamentul. Cazi pe spate instant...literalmente...I LUV THIS GUY! Veti vedea pozele.
Data viitoare am sa va incant si cu alte poze pentru a compensa lipsa mea indelungata.
Pana la urmatoarea XOXO!
Enjoy the pictures...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu