joi, 13 mai 2010

The Ugly Truth



Bonjour!

E ciudat sa fie asa dar astazi voi putin mai serioasa ca de obicei. Astazi am aflat despre o cunostinta ca, dupa delungi chinuri, s-a stins din viata in urma unui cancer de colon devastator. Nu pot sa nu ma gandesc la familia lui fara sa imi transmit sincerele mele condoleante. Nu l-am cunoscut personal, insa stiu ce efect poate avea asupra tuturor apropiati o astfel de pierdere. Mi s-a intamplat si mie si sper ca dragii lui copii sa poata merge mai departe pe drumul anevoios al vietii...pentru ca fara tata le va fi greu.

Ideea e ca ar trebui sa avem grija de noi mai mult, sa mancam corect si la timp, sa dormim, sa ne plimbam si sa nu ne mai pese asa mult. Oricum ar fi traiul din tara asta gasiti activitati care sa va faca sa va simtiti bine. Iubiti mai mult in orice fel doriti. Umpleti-va sufletul de energie pozitiva si iertati-i pe cei ce va supara. Sunati astazi pe o persoana cu care nu ati mai vorbit de mult si va facea sa va simtiti mai bine, insa din cauza vietii aglomerate nu ati avut timp pentru asa ceva.

Am invatat sa ma simt bine in ceea ce fac desi nu e conform dorintelor m-am adaptat pentru ca nu se poate altfel. Am gasit bucuria intr-o plimbare cu fetita mea sau am gasit fericirea dezlegand un puzzle cu ea. Sper sa pot sa mai gasesc sentimente la fel si in alte situatii. Familia e totul!

Traiti-va viata asa cum credeti ca e mai bine!
Orice lucru care va face sa zambiti e important!

Orice dorinta , oricat de mica pe care o veti implini, apreciati-o mai mult pentru ca a fost posibila. Sanatatea e pe primul loc!

Iubiti-va mult si sa aveti parte de: A long & healthy life!


XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu