luni, 31 mai 2010

Astept vesti noi...











Hello,




in asteptarea mea lunga de la ultima mea postare pana acum nu am strans nici o veste mai "spicy" despre Mr.Perfect Guy aka Gerry. Am gasit cateva poze pe site-urile pe care le urmaresc zilnic, dar no big deal. S-a spus ca a plecat din Franta cu blonda din imagine..apoi a fost vazut la unele petreceri tot in Franta...Conform site-ului http://www.gerardbutlergals.com/. incepe filmarea la un nou film "Machine Gun Preacher", film ce isi are platourile in Africa.




Nu de mult m-a intrebat cineva ce imi place la Gerry: "Pare batran"...imi zise ea scuturand din cap dezaprobator. I-am zis ca si vinul cel mai bun are o sticla prafuita si urata ...insa savoarea si dulceata sta inauntrul ei...Iar daca Gerry ar fi un vin mi-ar place sa fie un rose, Lambrusco prosecco...




Inchei cu o replica dintr-un film minunat "A Good Year" cu si despre Provence:




"I want a bottle a wine which has your taste and a never ending glass..."








I wish you all a happy and long life!












XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu