miercuri, 2 iunie 2010

Lolita
















Desi nu am vesti noi azi m-am gandit sa va prezint pe cineva special si drag lui Gerry...mai bine zis draga...nimeni alta decat Lolita. E draguta lui de o inaltime maxima de 30-36 cm, greutate de maxim 6-8 Kg. Da, asa cum ati vazut si pozele e vorba despre catelusa lui Lolita, rasa: pug. O scoate deseori la plimbare si se lauda cu traznaile ei in cercul sau de prieteni. A avut si un incident neplacut cand se plimbau, a fost destul de smotocita de un caine mai mare. Scotian get-beget si-a aparat catelusa ranind-o "verbal" pe doamna care nu si-a tinut cum trebuie cainele. Insa o vizita la veterinar a rezolvat problema din punct de vedere medical.





Sincer, m-as fi asteptat la un caine de statura mai mare ca si animal de companie (cum as fi eu :D)...dar daca stai bine si analizezi un astfel de caine te indragostesti pe loc de boticul scurt si patratos, cu ochii proeminenti, luciosi si expresivi. Am citit despre ei ca sunt foarte sociabili, afectuosi, grijulii si mai ales loiali. Dupa asta am inteles ca e un caine care i se potriveste lui Gerry. Insa e pentru prima data cand imi doresc sa fi fost caine...dar nu unul oarecare ..ci LOLITA! Sa zicem ca poate sa imi spuna Michelle..forever!










Pana la urmatoarea XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu